logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

Ольга Рудакова: 200-метровий лофт

Ольга Рудакова оформила дуплекс в старому промисловому lдомі. Як зізнається дизайнер, це був самий нестандартний проект в її практиці.

Ці апартаменти – нетипова нерухомість: два рівня, 200-метрова площа, високі вікна, величезна тераса. Висота стель – майже 6 метрів! Так як це останній, восьмий поверх, була можливість зробити камін і вивести димар на дах. «Клієнт чітко розумів, чого він хоче, так що з приводу стилістики сумнівів не виникало: стара індустріальна будівля – де як не тут зробити лофт!», – розповідає Ольга Рудакова.

Передпокій. Панно зі старих дощок виконано компанією Greyboard. Старовинні віконниці приховують електричний щиток.

Оскільки спочатку ніяких стін всередині не було, проектування почали з чистого аркуша. Однак доводилося враховувати наявні металеві конструкції. Демонтувати їх не дозволялося, можна було тільки доопрацювати. Спочатку проект створювався для однієї людини, але пізніше життя внесло корективи – знадобилася дитяча кімната. Її обладнали на місці гостьовий.

У квартирі все збиралося по частинах, навіть сходи. Варили їх одні підрядники, щаблі робили інші, перила – треті.

Перший поверх – це 120 кв метрів майже без перегородок. Кухня спланована з островом – для готування і вечірніх посиденьок за келихом вина: клієнт в винах розбирається відмінно. Кухню вибрали від Giulia Novars. Але не повністю. Один сегмент острова замовили в компанії, а стільницю з чорного кварцу і металеву основу доручили стороннім підрядникам. «Це ідея проекту в цілому: щоб укластися в бюджет, все збирали по шматочках. Навіть сходи. Ми весь час експериментували ».

На другому поверсі приміщення також сформовані з урахуванням наявної металевої конструкції. При кожній спальні – по вбиральні і санвузлі. Їх з’єднує довгий коридор. Ліжко в головній спальні – зразок екологічного дизайну, зроблена зі старих палет. «Мені подобаються всі вироби для домашнього дерева, створені фірмою Grayboard. Ліжко з палет особливо. Таке ж, але меншого розміру стоїть і в кімнаті няні ».

Зона біля каміна спочатку планувалася з кріслами, щоб топка проглядалася від кухонного острова. Але у клієнта вже був диван Timothy Oulton, його там і розмістили.

Респектабельні шкіряні меблі добре вписалася в лофт. Над столом саморобний світильник: складається з балки і двох підвісних ламп.

Дитяча. На підлозі інженерна дошка Coswick, крісло Petite Friture (Інтеріо 22), «Сова» – настінний світильник італійської фабрики Karman.

Як розповідає автор проекту, і їй і замовнику хотілося використовувати натуральні матеріали з неповторною фактурою – в будинку зібрана колекція найцікавіших оздоблень. Камін облицьований старою клінкерною цеглою, яку привезли з Ростова. Три чавунні плити XIX століття під топкою переривають підлогу з інженерної дошки. Роль стільниці біля каміна виконують брили каменю, які купили на придорожньому ринку. У передпокої підлогу облицьований плиткою – дизайнер прибрала чотири квадрата і помістила замість них панно з мармуру з малюнком. У ньому зашифрована прізвище клієнта.

Головна спальня.

Передпокій – частина опен спейсу. У ньому розміщено панно з постарених і оброблених дощок. Електричний щиток приховують старовинні ставні, вантажні ручки до них купив сам клієнт. Зі старої балки зроблена лава – на неї зручно поставити сумку, присісти, щоб переодягнутися. «Ми шукали цікаві речі і думали, як можемо їх використовувати. Приїжджали на склад дощок, довго копалися, дивилися, що є і що з цього можна зробити ».

У ТВ-зоні планувалися дивани та крісла, але в підсумку розмістили пуфи Smartballs. За прихованими дверима під обробку – кімната няні. Щоб в неї проникало природне світло, зробили невелике вікно з вітражем. Звідти дивиться штурмовик в червоному плащі.

«Ми довго шукали« своїх »будівельників. Проект змінив чотири бригади – не всі готові працювати з нестандартними рішеннями, у деяких просто не вистачило компетентності. Особливість проекту ще й в тому, що тут багато «самозробленого», як, наприклад, світильник над обіднім столом: дві лампи підвішені до масивної балки. Вийшов такий hand made у всіх сенсах. Клієнт саме цього і хотів ».

Головний санвузол оброблений вологостійкою штукатуркою, схожою на таделакт, вона і на стелі, і на тумбі під раковиною. Душова виділена слябом онікса, підсвічування доповнена диммером і змінює інтенсивність. «Це було, мабуть, найскладнішим технологічним рішенням в проекті», – зізнається дизайнер. Керамограніт і сантехніка Villeroy & Boch.

Головний санвузол. Душова виділена  оніксом з підсвічуванням. Керамограніт Villeroy & Boch.

Підписуйтесь на новини
Будьте першими, хто отримає останні новини та ексклюзивний контент на свою пошту.
Підписатись
Ви зможете скасувати підписку в будь-який час.
close-link