logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

Марина Філіппова: квартира 300 кв. метрів в клубному будинку

Нова робота Марини Філіппової – статусний інтер’єр.  Ефектний, артистичний дизайн поєднується тут з утилітарністю і комфортом.

Декоратор з європейським почерком і смаком, професіонал з відмінною освітою і досвідом, Марина Філіппова створює ансамблі, де компоненти зав’язані в єдино можливе ціле – жодної випадкової речі. Економіст за першим диплому, вона вивчала потім історію мистецтв в Університеті американського штату Вермонт.

Сьогодні Марина – керівник власної студії Marina Filippova Designs і один з небагатьох  авторів, які досягли визнання на міжнародній арені. Веде проекти в Росії, Швейцарії, Великобританії, Франції, Італії, випускає колекції авторських меблів.

Вітальня. Над каміном фотопортрет господині квартири, фотограф Валентин Блох. Дивани і крісла Liaigre – зразок позачасовий класики. Кришталева люстра Venini – репліка моделі 1950-х. Комплект столиків органічних форм виготовлений за ескізами Марини Філіппової. Бра з алебастру Pouenat. У дивана настільні лампи по дизайну Ерве ван дер страт. Шовковий килим витканий на замовлення фабрикою Ice Rugs & Carpets.

Вітальня. Вертикальний декор візуально збільшує висоту приміщення, коректуючи його пропорції. Дивани і крісла Liaigre. Торшери Baker. Люстра Venini – репліка 1950-х. На постаменті робота шведського скульптора Єви Хілд. Над диваном панно за ескізами Марини Філіппової і дзеркало дизайну Ерве ван дер страт. Фрагмент дворівневого стелі покритий листовим золотом.

Квартира площею 300 кв. метрів в  клубному будинку – зразок стилю Марини Філіппової. Декоратор поєднала позачасову класику, коллеціонний дизайн і речі власного авторства, знайшла баланс жіночного і брутального, м’якого і прямолінійного, світлого і темного. Автор розповіла нам про особливості роботи з великими метрами і вибір творів мистецтва, яке, як і у всіх проектах Марини, грає тут першорядну роль.

Вітальня. Предмети дизайну Ерве ван дер Стратій: дзеркало Voltige (патінірованна і полірована бронза), настільні лампи Pastille (патінірованна бронза, латунь, мармур). Дивани і крісла Liaigre. Торшери Baker. Бра з алебастру Pouenat. Столики і панно над диваном виготовлені за ескізами Марини Філіппової. Вертикалі гіпсового рельєфу візуально підвищують висоту кімнати.

«З одного боку, з великим простором працювати приємно. З іншого – певні складності все ж були. Наприклад, кругове планування квартири – воно передбачало або анфіладне вибудовування кімнат, або довгий коридор. Довгого коридору вдалося уникнути. Він хоч і вийшов просторим, але більше схожий на галерею, в якій розмістилися твори мистецтва.

Кабінет-бібліотека – чоловіче по атмосфері приміщення. Крісла Ralph Lauren Home. Диван і торшери Liaigre. Столик зі стільницею, обробленою пергаменом і лаком, люстра з дерева, латуні і скла – все дизайн Ерве ван дер страт. Вбудовані меблі з полірованого палісандра і бронзи розроблені автором проекту.

Кабінет-бібліотека. Столик зі стільницею в лаку і пергамені, люстра з дерева, скла і латуні – все по дизайну Ерве ван дер страт. Крісла Ralph Lauren Home. Диван і торшери Liaigre. Марина Філіппова продемонструвала в проекті блискучу роботу з дзеркалами – розміщувала на них твори мистецтва.

Друга складність, з якою ми зіткнулися: кухня, їдальня і дві частини вітальні за логікою, мали вишикуватися уздовж однієї осі, проте виступаючий кут їдальні ніяк не давав це зробити. Ось поступово зміщується від приміщення до приміщення, але очей цього не помічає завдяки різним декораторським хитрощів.

Фрагмент вітальні. У ніші встановлено комод Barbara Barry, над ним робота Єгора Острови. Картина поміщена на дзеркало, яке відображає денне світло, що падає з вікна. Бра на шкіряних ременях – дизайн Марини Філіппової.

Вітальня. Перегородка з прозорих плексігласовий трубок розділяє вітальню на дві зони: офіційну і більш домашню, з каміном. Вертикалі трубок римуються з гіпсовим рельєфом на стінах. Дивани і крісла Liaigre. Бра Pouenat. Лампи, диз. Ерве ван дер Стратен.

На мій погляд, нам вдалося ефектно вирішити вузол хазяйської спальні – гардеробних – хазяйської ванни. Простору ванну кімнату розділили на зони, завдяки чому через неї можна потрапити в саме віддалене місце квартири – гардеробну.

Їдальня – частина анфілади. Обідній стіл Bolier. Стільці Liaigre. Бра по дизайну Марини Філіппової, Cesare Ferrari. На постаменті скульптура шведської художниці Єви Хілд. Люстра Venini – така ж, як у вітальні.

Ще один нюанс: великі за розміром приміщення необхідно було візуально «піднімати», адже висота стелі тут ледве сягає трьох метрів. Щоб скорегувати пропорції, в декорі активно використовувалися вертикальні лінії.

Кухня – продовження анфілади, відокремлена розсувними дверима з димчастого скла. Вони виготовлені за ескізами декоратора компанією «Алхімія». Кухонні меблі SieMatic. Люстра Ozone Light. Бра дизайну Марини Філіппової.

Кухня SieMatic. Люстра Ozone Light. Барні стільці Liaigre.

Головна спальня. Ліжко, тумби і столик з колекції Marina Filippova Designs. Крісла Baker. Бра Felix Agostini, 1950-ті. Ліпна панно в узголів’я зроблено за ескізами декоратора.

Кожне приміщення мені тут подобається по-своєму. Я вважаю, що дуже ефектним і одночасно утилітарним вийшов простір вітальні. Вона має більш офіційну зону і більш домашню, камінну. Зони розділені прозорими перегородками з плексигласу, а також консоллю, в яку вмонтовано досить об’ємний виїжджаючий телевізор. Є діючий камін, що особливо приємно.

Головна спальня. Ліжко та тумби з колекції Marina Filippova Designs. Бра Felix Agostini, вінтаж 1950-х. Рельєф на стінах перегукується з декором у вітальні, поверхня з гіпсу обклеєна шовковими шпалерами Fromental. Ліпна панно – за ескізами автора проекту.

Одна з гостьових спалень отримала назву «китайської». Узголів’я ліжка виконано за ескізами декоратора, обробка: шкіра корови. Панно з шпалер Fromental укладено в раму з гіпсу. Люстра – російський антикваріат початку XX століття.

Мені дуже подобається кабінет-бібліотека. Це досить темне приміщення, чоловіче за своїм духом. У ньому неймовірно тихо і затишно. Я була свідком процесу формування бібліотеки. Замовниця працювала разом з бібліографом, скрупульозно збираючи том за томом, видання за виданням. Це правда дуже захоплюючий і складний процес.

Гостьова спальня. Меблі і бра виконана за ескізами автора проекту. Настільна лампа Baker. Люстра Pouenat. Робота фотографа Массімо Лістрах створює перпективи, ведучи погляд глядача вдалину. Вінтажна настінна скульптура Curtis Gere.

У цій квартирі багато як вбудованих, так і окремих предметів меблів мого авторства. Це і письмовий стіл в кабінеті, і тумби в спальні, і журнальний столик, і бра в коридорі і гостьовому санвузлі, і дзеркала на шкіряних підвісах.

Передпокій. Робота Єгора Острови «Мадонна», столик Oblique Ерве ван дер страт.

Кабінет-бібліотека. Стіл Marina Filippova Designs. Модель з палісандра, стали і шкіри нагадує за формою крило літака: авіація – захоплення господаря будинку. Стілець David Linley. Килим Ice Rugs по малюнку Марини Філіппової.

Обговорюючи з замовниками сучасних художників, ми дружно зупинили свій вибір на Єгора Острові. Підкорила його техніка прочитання класичних творів. Так в квартирі з’явилися дві роботи Єгора: «Зустріч Марії та Єлизавети» і «Мадонна».

Головна ванна. На стінах вологостійкі шпалери de Gournay, на підлозі мармур з активним малюнком. Люстра і бра Aerin. Ванна Victoria & Albert.

У вітальні увагу привертає абстрактна скульптура сучасної шведської художниці Єви Хілд. Це вже не перший проект, де я використовую скульптуру цього автора. Люблю її роботи за красу ліній. Я бачу одночасно і гармонію форми, і дивовижну привабливість напруги.

Головна ванна. На стінах вологостійкі шпалери de Gournay, на підлозі мармур з активним малюнком. Люстра і бра Aerin.

Powder room, або гостьовий санвузол при кабінеті. В обробці використані панелі з полірованого палісандра. Стільниця: мармур. Сантехніка Kohler. Бра з колекції Marina Filippova Designs.

Одну з гостьових спалень прикрашає величезна робота Массімо Лістрах. Дивлячись в неї, ти як би провалюєшся в інший простір. Я помітила, що подібний ефект можливий тільки з більшими за розміром полотнами. Цю роботу майстер мені особисто передав в руки в Петербурзі. На пам’ять про цю дивовижну зустрічі з Массімо у мене залишилася книга з його автографом ».

Гостьовий санвузол. В обробці використаний мармур Bulgari. Бра Baker, сантехніка Kohler. На дзеркальному панно розміщені овальні дзеркала в латунної рамі.

Підписуйтесь на новини
Будьте першими, хто отримає останні новини та ексклюзивний контент на свою пошту.
Підписатись
Ви зможете скасувати підписку в будь-який час.
close-link