logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

Крег Робінс про інтер’єр з мистецтвом і дизайном

Крег Робінс зробив з Майамі культурну столицю. «Вірний спосіб поліпшити імідж міста або району – запустити туди дизайн і мистецтво», – сказав одного разу Крег Робінс в інтерв’ю.  Арт і дизайн панують і в його будинку на острові Сансет.

Робінс – провідний девелопер Америки. Жоден проект в рідному Майамі вони не вважатимуть завершеним, поки не наповнить його сучасним мистецтвом. Майамі – його велика галерея, мистецтво – все його життя.

К. Робінс в штаб-квартирі своєї компанії Dacra Development в Майамі. Cидить на дивані Iceberg, диз. З. Хадід, Sawaya & Moroni. На стіні – роботи Д. Балдесарі.

«Я вивчав право в Барселоні, але нерідко збігав в Мадрид і проводив години в музеї Прадо. Я багато чому навчився, розглядаючи роботи Гойї. Повернувшись додому, мріяв стати галеристом, але Майамі тоді не був готовий для цього ». Робінс пішов в будівництво, заробив мільйони. У 2002 році разом з друзями привіз найважливішу міжнародний арт-ярмарок – Art Basel – і організував його «філію». З тих пір він проходить в місті в грудні. А через три роки разом з тодішньої своєї герл-френд амбре Медді придумав ярмарок Design Miami: «Який сенс мати приголомшливою колекцією арту, не маючи при цьому правильної меблів?»

Вітальня. Untitled, У. Гайтон, поруч пофарбовані в світло-сірий колір крісла DIZ бразильського класика С. Родрігеса.

Над диваном – робота Marilyn’s Dress Дж. Балдесарі. Дзеркальні столики Nenuphar, диз. Ж. Лаверрьер.

Його резиденція в 750 кв. м на одному з островів Сансет – досить скромна за мірками «курорту мільйонерів». Триповерховий, з чотирма спальнями, особняк побудований в стилі «середземноморського ар деко», яке було популярне у Флориді 1940-х. Суворо відібрані предмети мистецтва і дизайну висловлюють в інтер’єрі зрілий смак господаря. «Діти вже не маленькі і більше нічого не ламають, ми користуємося всім і постійно, – розповідає Крег. – Цей будинок влаштований для життя ».

У вітальні на стіні – два малюнки М. Дюма. Той, що зліва, називається Past & Present Preserved, праворуч – Sex in Leg. Кольорове сидіння Policromi, диз. М. Дзанузо-молодший, Galerie Italienne.

На передньому плані – вантажні лампа і банкетка 1950-х.

У 1980-х девелопер зробив стан, переробляючи старі ар-декошние особняки в бутік-готелі. У 90-х – купив кілька непоказних промислових кварталів, щоб перетворити їх в Design District, де розмістили свої салони кращі меблеві марки. (Газети тоді писали: «Поїдьте в Майамі за засмагою і диваном».) Уже в новому столітті до портфоліо Крега приєднався острів Еллісон, на якому був побудований житловий комплекс Aqua – маленький іспанська містечко, як він сам його називає, – відповідно до принципів ле Корбюзьє: без хмарочосів і хайвеїв. Робінс наповнив його об’єктами мистецтва. Також культуртрегер підтримує музеї, передаючи їм у дар твори, і пускає всіх бажаючих в штаб-квартиру своєї компанії Dacra, де виставлена ​​частина його колекції.

На стіні робота Mr. Lеnin, Ц. Фанцзі (2005). Вінтажна шкільна парта Ж. Пруве. 1948. Пластикова корзина для сміття, диз. Г. Пеше.

Хол. Робота Drowned M. Дюма розміщена над антикварними консоллю авторства італійського архітектора Дж. Понті.

Бюст іспанського скульптора Р. Льімоса, за ним – крісло Rover, диз. Р. Арад. 1981.

«Дуже люблю сучасне мистецтво, сам захоплено збираю», – каже Робінс. Серед фаворитів – Марлен Дюма (р. 1953) – художниця родом з Південної Африки, в 1976 переїхала до Голландії. Їй належить аукціонний рекорд серед нині живих художників-жінок – 6,34 млн дол. (Встановлений в 2008 р).

Серед меблевих шедеврів є диван і крісло-качалка Crescent Rocker Уенделла Касла (1932-2018) з зебрано.

Ще більше у Крега робіт Джона Балдессарі (р. 1931). Один з піонерів-концептуалістів, він прославився в кінці 1960-х. Балдесарі поєднав поп-арт з його образами з масової культури з властивим концептуальним мистецтвом використанням тексту. Цікаво, що якщо стандартний хід в будинку колекціонера – «яскраве мистецтво на білих стінах», то у Крега швидше навпаки: арт стриманих фарб поміщений на поверхні з вираженим кольором.

Штаб-квартира Dacra. На стіні Embrace (Hand & Ear) Seascape. Дж. Балдесарі.

Їдальня. Малюнки на стіні: Р. Таттл. Блюдо для фруктів Trans Neomatic, диз. Ф. і У. Кампана, і лампа Disky зі сталі і акрилу, диз. Дж. Гравундер (2004).

Обідній стіл і стільці з колл. Сlay Furniture, диз. М. Баас, ніби виліплені з пластиліну. Насправді – це полімер, сформованих вручну на сталевому каркасі.

Коли в 2002 році Робінс створив ярмарок Design Miami, він, по суті, першим вивів на американський ринок меблі, створену класиками XX століття, а також галереї, що спеціалізуються на дизайні. Крег, за його визнанням, «став жертвою буму»: почав колекціонувати Понті, Пруве, Родрігеса, а потім і талановитих сучасників, таких як Мартен Баас. Крег так говорить про свої головні пристрасті: «Я купую арт, мені важливо розуміти його і розвивати колекцію. І я без розуму від фешн – мені подобається гарний одяг. Дизайн для мене знаходиться десь посередині ». Варто відзначити, що дизайн і арт займають абсолютно рівнозначні позиції в інтер’єрі його особняка.

У штаб-квартирі Dacra Development представлена частина колекції Робінса, в тому числі люстра Tide, диз. С. Хейгарт, роботи Дж. Балдесарі і раннє крісло Р. Арада, виконане зі старого автомобільного сидіння.

Підписуйтесь на новини
Будьте першими, хто отримає останні новини та ексклюзивний контент на свою пошту.
Підписатись
Ви зможете скасувати підписку в будь-який час.
close-link