Шановні клієнти HappyLife,

Купувати на нашому сайті дуже просто і зручно.

Купівля

Для цього досить вибрати товар, необхідні параметри, вказати кількість і натиснути кнопку «Купити». Всі вибрані вами позиції зберігаються в «Кошику», який легко побачити в правому верхньому куті сайту. У «Кошику» ви можете переглянути вибрані товари, редагувати їх список і перейти до оформлення замовлення. Для цього заповніть поля форми з контактними даними, а також виберіть оптимальний для вас спосіб оплати замовлення. Будьте уважні при заповненні форми, щоб наші менеджери змогли в максимально швидкі терміни зв’язатися з вами для підтвердження замовлення і уточнення деталей.

Оплата

На даний момент в інтернет-магазині доступні дві опції оплати:

– повна передоплата вартості товару на карту Приватбанку;

– оплата  при отриманні товарів у відділенні служби доставки “Нова Пошта”.

Доставка товару оплачується покупцем окремо згідно з тарифами перевізника.

Для прискорення процесу відправки замовлення рекомендуємо повідомити менеджеру про факт оплати за тел. (093) 716 -0-166 або e-mail info@happylife.in.ua.

Доставка товару.

Після оформлення замовлення наш менеджер обов’язково зв’яжеться з Вами протягом робочого дня і погодить дату і час доставки:

  • замовлення, що надійшло до 12:00 поточного робочого дня без вагового товару – може бути відвантажено і доставлений в той же день.
  • замовлення, що надійшло до 12:00 поточного робочого дня з ваговим товаром – буде оброблений і відвантажено на наступний робочий день.
  • замовлення, що надійшло після 12:00 поточного робочого дня з ваговим і без вагового товару – буде оброблений на наступний робочий день і відправлений за погодженням з клієнт-менеджером.
    * Вартість доставки Новою Поштою розраховується за тарифами і залежить від ваги і розмірів (обсягу) упаковки, оплачується Клієнтом.

 

Якщо Клієнт наполягає на відправленні замовлення Новою Поштою або будь-яким іншим сервісом доставки, в якому містяться продукти з категорій, що не підлягають доставці, – відповідальність за якість і зовнішній вигляд продукції, її споживчих властивостей лягає повністю на Клієнта і сервіс доставки!

Претензії на адресу інтернет-магазину happylife не приймаються.

При оплаті за безготівковим розрахунком і поповненням карти на ваш електронний ящик прийдуть дані на замовлення, а також реквізити, за якими ви зможете здійснити оплату. Отримати товар ви зможете після того, як гроші надійдуть на наш рахунок.